Tanden.

Just det, tanden oxå!
Åkte till tandläkaren söndag kl 10.00 och började mad att fylla i lite papper om man led av ditten eller datten.
Väl inne hos damen tandläkaren sa hon att någon visdomstand har du inte men lite infektion.
Men HALLÅ, jag har visst en visdomsatnd som inte har tillräckligt med plats att komma upp, därav den elaka infektionen. Detta är fjärde gången detta uppstår = med den sista. Hon tog iaf en rönkenbild, och vipps, där fanns visst en tand!
Hon påstod att hon inte kunde dra ut den pga att det var infektion, men när jag fick tid till att dra ut den så visade det sig att det var en speciallist som skulle dra ut den, utdragnings speciallist. På självaste Jenny dagen, den 6 okt skall eländet ut! Kul! Tro inte hon hade befogenheter att dra ut den, men men.
Hon sa det att får jag mer ont så får jag äta lite anibiotika,
Ja då vill jag ju ha det oxå.
Har du inte det?
Nää du lilla vän, jag har inte hela läkemedles sortimentet i skafferiet.
Men nu har jag även atibiotika i skafferiet. Hoppas det hjälper.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0