Att jag aldrig lär mig?!

Nu är det lördag och jag sitter i Shanghai, här är + 30 grader och mulet.
Mikael är iväg och spelar tennis med Håkan och jag är jet leggad, hade lungt kunnat sova till kl 14 (så som Malin & Alicia gjorde igår) men jag pallade mig upp vid 10 efter mycket om och men.
Hade väldiga problem med att få igång radion på datorn, det är ju lör och då lyssnar man på "ring så spelar vi" men teknik och jag, hummmm. Fick inte ens igågn Aninine som är en tunnel ut i vida världen. Till sådana farliga sidor som facebook och dyligt.
Va tyungen att ge mig ut och fylla på mitt kontankort, mobilen hade varit inaktiv för länge så den ville inte vara med längre, hoppas det räcker med lite ny energi i form av pengar på kontot för att den ska hoppa igång!
Gick till tanten en bit bort och fick mitt kontantkort (som jag hoppas är rätt) och när jag ändå var så nära Kate & Stefan så gick jag förbi och sa hej. Vad hände då när jag gick där på gatan, jo det börja att regna och paraplyet låg självklart i väskan, el kanske inte! Efter 2.5 år så har jag fortfarande inte lärt mig att det är väldigt BRA med ett paraply i väskan. Istället såg jag ut som jag hade sprungit ett maraton och var svettig, snyggt varre!
Men vem vet, nu, nu kanske även jag har lärt mig att ha med mig ett paraply?! Ska ut om ett par minuter igen och då träffa Malin, Henrik & Alicia, undra om paraplyet är med då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0