Maggie 60 år.

I onsdags började jag höra ett litet ryckte om att Maggie fyllde 60 år, då passade det ju utmarkt att vi firade henne en dag försent på majongen.
Jag bakade tårta och Maggie hade med sig skumpa, så här firades det stort kl 09.30!
En skön fm fick vi på balkongen i solskenet, först med skumpa, sen fika och tårta och sen till dagens göromål- majongen.
Igentligen gick det väl så där för lilla mig, men så lyckades jag få in några få stötar så jag fick allt ihop ett par kr, ganska många kr faktiskt. Vi spelar med tio öringar och i en omgång fick jag 2300 x 2. Så någonstans mellan 6000- 10000 fick jag allt ihop, sen förlorade jag väl lite oxå, men det prata vi inte om.
Grattis Maggie!


Skål Maggie!

   
En skön fm med mycket firande på vår balkong!


Skål!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0