Frida är här!

I fredags morse var det till att stiga upp med tuppen, Ingrid & jag tog T-banan ut till flygplatsen och hämtade våra gäster, jag mötte Frida & Ingrid mötte dottern Lisa. Vi var nog lika glada över återseendet allihopa skulle jag tro.
Hem med hjälp av Maglewen och T-bana, frukost på balkongen och sen var det lite provning av käder. Jag visade vad jag gjort och Frida provade, vi fnissade gott.
Så blev det taxi till tygmarknanden och ett par timmar där, lunch på kineskrog och taxi till glasögonmarknaden. Där tog det sin lilla tid som vanligt och varmt var det där, trodde vi skulle tuppa av och då hade Frida varit uppe i nästan 1.5 dygn så hon såg lite slog örad ut.
Men hon köpte glasögon och hem kom vi med galsögonen, bara att slippa åka tillbaka dit och hämta dem gör ju en glad.
Lite mat på en Italjenskrog alldels nära oss, en dusch, sen somnade vi alla gott!

Kommentarer
Postat av: Karolina

Hello girls!

Vi/jag vill veta vad ni hittar på för kuligt där borta. Ta och slappa, fika och blogga en timma är mitt förslag :)

2010-10-19 @ 07:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0