Läsa rätt?

Detta är rätt roligt, hoppas ni kan läsa det.. Vad fräckt att det är så!!!!


Kan du lsäa dteta?
Braa 55% av floekt kan.


Jag kndue itne tro att jag fkaitkst kndue frsötå vad jag lstäe. Den fneoelmana kfraetn i mnänisnaks hjnräan kan, elnigt en undiöserknng i Cmabrigde Uinervtisy, lsäa oedrn i vlkien odnrig som hlset, det edna vkitgia är att den fsötra och stsia btkosaevn stetir på rtät palts. Rsteen kan vraa hluler om bluler och du kan ädnå lsäa det unta ngåra porlbem. Vrfaör vi kan det, är att hjnräan lsäer itne vrjae bostakv för sig, utna hlea odert som en hel. Hägtfit va? Och jag som altild ttort att svata rtät viart vitgkit!

Det hemska med detta var att jag läste detta fortare än vad jag läste i biken när jag låg och solade innan på dagen, det är väl så när man är dyslektiker, el?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0