Vienna Café

 



I söndags förmiddag myste vi tillsammans med Micke & Sara på Vienna Café.

Vi tog en taxi dit för Mikael hade jobbat innan på morgonen så någon tid för promand fanns inte.  Vienna cafe har verkligen lyckats med att ta Europa till Shanghai och vore det inte för den kinesiska personalen hade jag glömt att jag var i Asien. Inte riktigt billigt var det väl inte, men mysigt!

Mätta & goa tog vi oss en promand hem, det var nästan att solen orkade sig fram i några minuter. Det blev ett stopp på H&M, vilken tur att det finns en affär som säljer kläder i Mikaels storlek här i Shanghai. Jag ska inte säga något för jag hittade oxå lite.
 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0