FEST i timmarna 12.

INVITATION

 

We herewith invite you and your partner to an informal Saturdayafternooncocktail , on

the 27th February between 13:00 and 16:00.

 

Serving drinks, fingerfood and some entertainment.

 

Venue: Lakeville Regency Club House.

168 Shunchang rd. close to Xintiandi

 

Looking forward to seeing you.

 

Annika och Kjell Tangen

* * * * * *

I lördags var det fest!
Jo man får väl kalla det så när man håller igång i 12 timmar, ja ni läste rätt!
Satt och funderade igår om det finns någon anna gång man hållt på så länge och då kom jag inte på något tillfälle men nu kom det, midsommarafton. Då börja man kankse med en styrkande nubbe till sillen och har man tur så är det livat ända inpå natten.
Annika & Kjell har/ ska fylla 60 år och till sommaren lämnar de Shanghai för att vara pensionärer i europa. De ville nog inte riktigt erkänna sin ålder så istället sjöng vi för en ett åring, jag vågar mig inte på att skriva hans namn för det var inget lätt, tro han var fransman el något liknande.
Den svenska kören som Annika leder sjöng, jätte duktiga! Det serverades vin, snittar och annat flytande.
Tillställningen var slut vid 16, då var det en timme kvar tills swedladeis har sin lördgasdrink så den timmen slog vi ihjäl hos Anna-Lena & Per.
Sen, sen var det Sahas, där var vi 31 personer, inte illa! Där åt och drack vi och sen ville vi dansa, el jag & Katarina ville iaf dansa så efter lite letande så hamnade vi på Zaptas och där rockade vi loss (ja pappa, det var sådan där dans där man står och hoppa upp och ner och håller på att bli döv på kuppen). Vissa av oss dansade även på bardisken, det var inte jag!
Efter 13 timmar var vi åter hemma och somande gott efter en mycket trevlig dag!

Tack Annika & Kjell för denna trevliga em!




Kjell & Annika


Svenska kören, leds av Annika

    


Födelsedagsbarnet.

   


Drinkar i alla dess former


 
Rock on!

 


Kommentarer
Postat av: Annika

Tack och pris på att man gick hem i tid........... Söndagen var skön och lugn, börjar känna mig normal igen./Annika

2010-03-01 @ 13:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0