Lidköping 2010

Vet, det låter lite galet, men vi hade väldigt roligt!
På söndagkvällen tog jag, mamma & Vera bilen upp till Lidköping och kvaterade in oss i en stuga på en camping Mycket fin stuga, den dyraste men helt klart den frechaste stugan jag har hyrt någon gång.
Så på måndagen började racet, symaskinsracet!
På fm vr det genomgång el ska man kalla det lite kurs för att lära oss lite nya tekniker och sen fick vi sy på vad vi ville och hur länge vi ville.
Trodde nog jag skulle hunnit mer men så blev det inte, jag är nöjd ändå. Det blev en nessesär som nu behöver en krok så jag kan hänga upp den, en bonad som nätan är klar och ett bagello täcke som är allt annat än klart.
Besökte även Läckö slott en solig eftermiddag, det låg väldigt mysigt vid vattnet och gott fika köpte vi.

 
Mamma & Mari.


Vår kursledare Mari.

   
Mamma sydde tre väskor, Mari en duk & Vera en väska bla.


Vid Lidköpings torg, där vi var på ons morognen då det var torghndel.



Det har blivi ett nytt kontor & affärs center i de gamla Rörstens fabrikslokaler.


Läckö slott.

   
Läckö slotts stall & en söt liten stuga.


Kommentarer
Postat av: Anneli

Mycket snyggt men jag saknar bilder på ditt

2010-07-22 @ 17:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0