Förtidigt födelsedagskalas.

I går, sön var det fm fika i Siggebo med semla och kakor. Lustig tid kankse men skulle man trycka in allt de sista dagarna så var det den enda tiden som funkade och det gick ju hur bra som hällst att fira förtidig födelsedag en sön fm.
Fick linjaler i inch av mamma & pappa, så jag kan sy de där fina stjärnorna och annat där mönstren är i inch. Av Annie & Martin fick jag tyg, spets (spetsen använde jag & Stina till att göra låtsas ringar med, jag föredrog den guldiga varrianten).
Av I-L & Bengt fick jag ett bidrag till smyckers skåpet, av Robban & Jenny lev det tidningar och en massa massipan och av Patrik, Jenny & Nicke  var det en Diggelo konsert som vi var och såg i sommras + lite skvaller lektyr.
Inte illa för att vara en sön fm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0