Lördagkväll på Amokka.

I lördags hände det inte mycket! Mikael var dunder förkyld och var tyungen att jobba så han satt mest vid datorn och häckade. Jo just det, vi var ut till tygmarknadne en snabbis och sjuklingen beställde ett pra jeans, inte fattade jag att det var tyunget att ske innan kinesiska nyåret då allt stänger, men men jag fattar ju inte allt! Hoppas bara de blir bra!
På kvällen kom Sara & Micke på drink, nu när vi har joucie press så blev det fruktdrinkar, först en  jordgubbsdrink och sen var det mango drink, inte alls fel.
På Amokka mötte Suzzanna, Phillipe & YiFang upp och vi hade en trevligt kväll med god mat, första flaskan med rödvin var sådär, men så betalade vi lite till för den andra och jösta petter vad mycket bättre det blev!
De andra drog vidare men jag följde med min sjukling hem.


Sara & Micke.


Suzzanna, Phillipe & YiFang.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0