Varriera.

Jag tycker det är kul när man har ett smycke där man kan varriera, tex byta hängsmycke, varriera längd beroende på vilken urigning jag har just idag. Inte alltid behöva ha, ett halsband till den tröjan, ett halsband till den tröjan. Det är inte jag, har man ett halsband så får man se till att använda det.
Nu är väl sitvationen lite annorlunda sedan man flyttade hit, både att det är ett annat pris här nere mot vad det är hemma och här ska man ju hux flux vara lite fin varje dag. Det är ju något nytt för mig som alltid har gått runt i jobba kläder.
De flesta av mina hängen är med en kabinhake på, då kan man knäppa på sitt hänge på vilket halsband el armband man vill.
Har nu oxå kommit med en kedja där man kan varriera, med el utan hänge, långt el kort, armband el halsband.
Den långa kedjan som är 80 cm kan man antingen ha som lång el så tar man den två varv och ha den kort.
Kedja 50 cm har man antingen som halsband el så tar man den två varv runt handleden och ha den som armband, fiffigt va?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0