Smyckeskåp.

Äntligen har jag fått mitt efterlängtade skåp!
Mitt smyckeskåp!
I lördags fm åkte vi ut till Hongqui där Kate & Stefan mötte upp med chafför och efter lite titt på skåpen och att jag tjatat till mig två insatser som jag skulle ha så lastade pojkarna in i bilen. Vi fick med oss båda skåpen på en gång, guu så skönt att slippa fara fram och tillbaka!
Så på två timmar var vi hemma igen och intog lite välförtjänt kaffe på balkongen, solen behagade nämligen att visa sig.
Medans Mikael gick till gymmet, Lina & Eruk packade så städade jag i lägenhten och plockade in i mitt nya skåp!
Detta är min jul/ födelsedags present från:
Mamma & Pappa
Inga-Lill & Bengt
Birgith & Sven


Två starka pojkar bär in mitt skåp.


Titta så fint mitt skåp är!

   



Jag valde ett enkelt beslag istället för ett pråligt typiskt kinesiskt.


Kommentarer
Postat av: mamma A

ÅHHHHH, vad fint det blev !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-04-14 @ 08:17:49
Postat av: Mimoza

hej



jag undrar var du har köpt denna, jag behöver också köpa en smyckskåp

2011-01-18 @ 13:08:53
Postat av: Annie

Hej, vart har du köpt beslaget? :)

2011-02-08 @ 21:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0