Fyrverkerier.

Igår, tisdag när vi (ja ni läste rätt, vi på en tisdag) kom från gymmet började det låta så!
Nää, inte oska nu, tur att Mikael är hemma så man slipper vara själv.
Men oska nu? Det är ju klart ute!
Började spana i fönstrena och såg då värsta fyrvekeriet borta på expo området. Det ligger ganska långt från vårat med de raketerna som gick högt såg vi, minst sju stationer av fyrvekeri såg vi. Alla exakt samma, hur fint som hällst!
Stog en stund och tittade men sen lockade duschen, hörde t.o.m dundrandet när jag duschade och duschen ligger i mitten av lägenheten.
Fyrvekeriet fortsatte medans jag klädde på mig, kammade håret, tittade lite till men sen gav jag upp.
Det tystnade efter ca 30 min, det var nog repetiotion inför invigningen som är den 1 maj.
Men tänk: repetion av ett 30 minuter fyrverkeri i minst sju staioner som skjuter exakt lika dant. Undra vad det kostar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0