Frön?

Ha länge efterfrgat mail från min kära lillasyster, men att skriva till den där gamle där borta verkade inte stå högst på listan på :att göra saker.
Men nu har hon fått tummen ur och jag har fått två mail på en vecka!
Först när jag läste frågan nedan så tänkte jag: hon tänker för mycket hon.
Men så kom jag på: hon den där som skriver just nu tänker nog oxå för mycket i så fall, vi kankse inte är så olika ändå?!

Från lillasyster Annie:
Hej, du vill ju ha rapport från vardags tristessen i sverge, här kommer den:
idag e de rena rama april vädret!!! ena stunden skiner solen, sen vräker de ner växelvis regn, hagel och snö!
 pluggat som as idag i skolan.... sen avslutades de med en timmes gitarr träning, snacka om att man skulle kunna starta huvudverksodling!!!

Har funderat över en sak idag, som ingen av alla de typ 20 personer jag frågat kunnat svara på... något för bloggen kanske??
om man vill odla morötter så sår man ju frön, men hur får man fram fröna??? hur gjorde man förr, innan frö avdelningen på granngården fanns???
de va dagens fundering de...


Kommentarer
Postat av: Robban

Hon har nog gått i skola förlänge.....

2010-04-22 @ 08:55:11
Postat av: Lilla syster

jag har funnit svaret!!! :o) nu gäller de bara å testa i sommar....

2010-04-23 @ 17:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0