Tandverk.

i Ons morgon så gjorde sig den högra nedersta visdomstanden sig påmind och denna gången med besked, jag vill ut, det finns ingen plats. Ungefär som jag inte redan visste att det inte finns någon plats för den.
Ha ryckt ut båda visdomständerna där uppe akut för det fanns ingen plats till dem, så istället för att växa rakt ner så gick den 45 grader fel och rakt ut i kinden.
Denna gången verka den inte gå ut i kinden utan in i munhålan el hur man nu ska beskriva eländet.
Ons flöt på, inga akuta krämpor men på kvällen känndes det som jag hade öroninflamation, men med två ipreen i kroppen somnade jag gott ändå.
När jag vaknade i tor så trodde jag faran var över, men efter en stund uppe på bena så började det göra ont igen så jag gick bort till Portmans och tänkte se ifall de kankse hade en tid hux flux just nu (man vet ju aldrig). Sådan tur hade jag ju inte. Fick tid fre kl 08.30, då få vi se vad de säger och gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0