Superlim.

Superlim är bra till mycket, men inte visste jag att man kunde användadet till att limma naglar.
Min blå nagel började släppa redan när jag var hemma, alla sa: försök ha den kvar så länge som möjligt.
Väl här nere så hade de släppt i ena sidan och var ganska hög, den låg ju över den andra naglen.
Så var jag uppe hos Kate och hon sa att ibland får hon ett jack i tummnagel, väldigt långt in. Då kan man rädda det hela i någon vecka med hjälp av superlim, liksom limma ihop jacket lite tills den har vuxit ut en bit så man kan klippa den sen.
Jaaa, klok som alla mammor, så jag gick hem och la en liten lim klutt under naglen och tryckte en stund. Sen gick det väl inte mer än två dagar så fick jag ett präcktigt jack i just tummnaglen, fram med superlimmet och limma.
Nu har det gått några veckor så nu har jag klippt bort den döda tå naglen och tummnaglen är nu superkort klippt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0