Planering inför resa.

Det är ledighet, el helgdag kankse man säger den 1, 2, 3 oktobert. Nationaldag, men vilken va dagarna som det är just nationaldag, det är jag lite osäker på.
Vi har sagt länge att vi skulle ta och åka någonstans då, när Mikael ändå är ledig och så. Och av en slump och lite tjöt blev det bestämt att vi skulle resa med Micke & Sara.
Vi bestämde oss för Cambodja, kollade flygpriser och det såg lysande ut, tills vi skulle boka. De där billiga biljetteran vi spanat in fanns naturligtvis inte utan bara jätte dyra. La ner det progektetoch Mikael prelemenärbokade till Manilla, men hur som hällst så ska vi nu till Malysia. Flyger till KL och sen vidare till en ö som jag inte minns namnet på.
Enda kravet jag hade när det blev Malysia var att vi inte skulle till Lankawi för där var jag & Frida för ett par år sedan.
Det här låter toppen och guu så skönt med lite sol och bad och ingen stor stad så långt ögat når!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0