Ny "dra maten".

Min dra maten har laggt av!
Ena hjulet har lossnat ibland men det har alltid löst sig, bara tt trycka dit det igen, visst har det varit lite irriterande, men jaja.
Tänkte det att ska den inte hålla mer än 1.5 år, men så kan man oxå tänka på att max lasten är 10 kg och jag har nog nästan alltid 20 kg. Kan bero på det oxå.
Men i tis när jag gick från affären så var det kört! Tappade hjulet 5 gånger och slog till det med foten ca 50gånger innan det hann trilla av, då var det bara att inse att denna gjort sitt.
Därför var det tvunget att åka till Ikea någon dag och införskaffa sig en ny. Kate gjorde mig sällskap, taxi ut, lunch med Pytt i Kyckling, helt ok faktiskt och lite kul.
Shoppade vad vi skulle, bla en dra maten och endel annat, men dyrast blev det i mat shoppen (som vanligt).
Nu är det gamle dra maten slängd och den nya står där redo för nya uppdrag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0