Molly på Öland.

När vi fick reda på att Kate & Stefan skulle bli mormor & morfar någon gång efter jul så var det ju självklart att nytillskottet skulle få en babyfilt, en quilt filt.
Med tanke på vad kate & Stefan gjort för oss så kunde det vara ett litet tecken på uppskattning.
De åkte hem till Öland innan midsommar och bebisen skulle komma efter midsommar så täcket behövde vara två könat, inte så kul om man gjort ett ljusrosa så kommer det en kille.
Kamran låg ju hemma i Siggebo så några kort kunde jag inte ta på den färdiga quilten men som tur var så fanns det andra som kunde fota åt mig.
Jag började på ett täcke, men det kom jag inte överens med så det la jag ner och började på ett annat. Mycket bättre tyckte jag iaf. Ha inte riktigt kollat med Molly vad hon tycker, men jag hoppas hon använder det och gillar det.
Det är det som är meningen med qulitar, man ska ANVÄNDA dem, tvätta dem och njuta av dem. Det är det de är till för!

Hoppas allt är bra med er och tack för korten!

Kommentarer
Postat av: Emma (Mollys mamma :) )

Hej hej och stort tack för filten!

Den är sååå fin! Den används flitigt och är mycket omtyckt av lilla Molly.

Krama om och ta hand om min mamma och pappa åt mig! ;) /Emma

2009-09-07 @ 10:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0