"Män som hatar Kvinnor"

I höstas, ja nästan för ett år sedan började vi läsa Stig larssons triolgi, Mellenium. Mikael hade fått första boken i försenad fördelsedags present av sin bror Patrik m fam, vilken tur!
Mikael lästa den först, el lyssnade på den för den var på ljudbok. Varje gång han kom hem så berättad han hur bra den var. Så sen var det   bara för mig att dra igenom de där 16 CD-skivorna oxå. Vi var snudd på desperata på att få tag i de andra två böckerna oxå, hade planer på att beställa dem hemma och låta Ewa & Bittan ta med dem ner, så säger kate: Andra & tredje boken har jag på ljudbok, jag var där inom två röda sekunder.
Minns att jag lyssnade som en tok innan jag åkte hem för jullov.
I våras någon gång så släpptes första boken på bio och nu i höst har den kommit på DVD, vi har längtat så och turligt nog så hade Carola den som vi fick låna.
Sent blev det innan det blev sängen för den var ganska lång, men bra! Visst, filmen var bra men tacka vet jag böckerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0