Stor bak.

Jag vet att jag inte har en platt ända, men så är det bara. Jag bruka inte störa mig så mycket av den och jag hoppas att den inte har tänkt bli ännu större för då kankse den blir lite väl stor.
Kineserna är PLATTA baktill, skaffa de sig lite hull så lägger det sig som en sexig bilring kring magen och jag vet knappast om det är så mycket läckrare än en stor häck?
När vi var och beställde kläder i helegn så beställde jag ett par byxor, kopior på mina favoriter men lite större (vet inte vad som hände i somras men kläderna passade inte när jag kom tillbaka). Då tiitar tanten som tagit måtter och visar med händerna på sin bak att jag, har en STOR bak. Hon häll ut händerna som om jag vore en anka el något i den stilen. Vet inte om jag sa ngot menjag blängde väl på henne skulle jag tro.
Hon behöver väl för helskotta inte tala om hur jag ser ut, det ser jag väl själv när jag titta mig i speglen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0