Näshår.

Det finns ju en och annan med näshår, men det kan man ju lätt åtgärda med en liten fin trimmer om man nu inte skulle ha tillgång till en sådan så finns det ju faktiskt SAX.
Va på väg till Charlotte i går em, fredagens pärlor stod på programmet.
Vid de flesta övergångställ så står där en vakt med visselpipan i höggsta hugg, kineserna har VÄLDIGT svårt att respektera röd gubbe. Så för att inte folk ska sprinag kors och tvärs över vägarna så står där en övergångställes vakt och beka människorna och tillrätta visa dem. Att de ska stå på trottoaren och vänta och inte en meter ut i gatan tex.
Åter till näshåren, jag stod lydigt och väntade på grön gubbe, på trottoaren. Stod där och tittade mig runt omkring och ögonen hamnar på övergångsvaktens näsa. Ur näsan sticker en SKOG av näshår, de hänger inte ner mot munnen utan har en tjusig lock så de pekar uppåt. De minst 2 cm, ja jag vet att det låter överdrivet, men så mycket kan jag uppskatta. Det var det värsta jag har sett i näshårs väg, fyy tusan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0