Gym?

Vi har ett litet gym i huset men jag tycker det är så roligt att gå på step up, arocic el body pump. Då behöver man vara medlem i ett gym, så ska man hitta ett som är rimligt i pris, inte ligger långt från där man bor och gu vet allt.  Va ute på nätet och försökte hitta lite vettiga allternativ men, nja.
Det fanns ett Wills iaf vid Zhongshan park, så när jag ändå var ute och for i går em/ kväll så tog jag mig till tunnelbanestationen Zhongzhan park. Alla som vrit där vet hur STORT det är, opptemisten Jenny åkte dit utan adress. Gick runt där som en vilsen höna och spanade på lysande skylltar och efter en stund s irrande så hittade jag gymmet och fick viss info.
Ska dit och provträna nästa vecka för att se om det är något att ha, hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0