Faster.

Tro det el ej, men till våren skall jag och lillasyster Annie bli fastrar!
Vi fick reda på det i somras, kvällen innan jag skulle åka tillbaka till kina för att vara exakt, men då var det hemligt. Det kan det knappast vara längre för jag misstänker att du växt duktigt på sista tiden och att jobbakompisar och dyligt vet om det nu.
Funderade lite på det där i går om just ordet faster, det låter onekligen lite gammalt. Martin sa direkt att faster låter MYCKET äldre än morbror som han är.
El får jag säga som Johan.L sa i somras då han blev morbror: Jag blev MYCKET äldre över en natt, fyy tusingen!
Det är ju typiskt att man är här borta, det lilla livet kommer väl vara flera månader gammalt när vi får se det första gången, men förhoppningsvis så är det bara vi som har ont av det för bebisen skiter nog fullkomligt om det är två till som vill hålla det el ej.

Kommentarer
Postat av: Den blivande pappan

Jag lovar att det kommer att skickas bilder på mejlen så att du står ut till semestern!

2009-10-28 @ 11:04:31
Postat av: Den blivande pappan

Jag får nog hålla med Martin att det låter äldre med faster än med morbror, om jag nu får kallas för det nån gång......!?

2009-10-28 @ 15:07:22
Postat av: Sarah

Så roligt!!! Vad kul...GRATTIS!

2009-11-01 @ 22:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0