Till mamma!

Hej mamma!

Jag har skickat mail alla dagar, kanske inte i tis men annars som vanligt. Igår skickade jag ett nytt långt + alla de gamla.
Har skickat till andra oxå och de verka ha kommit fram till dem, det är kanske något med er dator?

Vi har det bra, förkylda och hängiga men annars är allt ok förutom att Mikael jobbar som en tok.
Idag är det grått, regnet hänger i luften och det är bara +8 grader ute, tur att man kan sitta inne och pyssla med smyckerna!
Ikväll ska vi ut och äta med lite företagsfolk, skall bli trevligt.
Igår var det majong, fick inte majon en enda gång, men fick ändå in en stor kova en av runderna, Y1.30 tala om förmögenhet...........

Kram

Kommentarer
Postat av: mamma A

Det har inte kommit nåt mail i dag heller,däremot har det kommit en del mail från andra.

begriper ingenting.kramizz

2009-11-13 @ 10:28:37
Postat av: mamma A

Har du fått mina mail? jag har skrivit flera ggr.

2009-11-13 @ 10:38:37
Postat av: Robban

Testa och skicka något hem till mig!



2009-11-13 @ 15:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0