Söndag.

Vi var lite sega på söndags fm, ja förutom Macke då som var ute och gick en runda medans vi andra kom igordning.
Men, termometen visade 17 grader så det blev till att ta på sig jenas. Första gången jag använde det plagget sen jag kom hit i augusti. Visst jag har haft långbyxor någon kväll men inte jenas och inte mitt på dagen.
Vi började med lite frukost på stan innan det blev den sista shoppingen på copy för killarna. Jag fixade en julklapp, alltid lika skönt att ha ett progekt mindre att inhandla.
Sen tittade vi in äktenhetskapsförmedlingen i People Squere, alltid lika förbluffad att det fortfarden exsistera.
Lite afternoon the på M on the Bund är alltid lika lyxigt, det var första gåneg vi satt inomhus där, det var oxå jätte mysigt.
En runda till Pudongsidan och ett besök på en idrotts affär innan det blev Wii spelande för pojkarna medans jag sydde lite förhand på en bonad som snart kommer upp på bloggen för visning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0