SÅLD!

Måste bara berätta en liten historia om denna duk!

Mail kontakten med Siggebo har varit bruten förra veckan, mamma skickade mail som jag läste och svarade henne men hon fick aldrig några och började undra om det hänt något. Men nu har Robban varis så snäll och löst problemet så nu är de riktigt coola där hemma och ha en hotmailadress, så igår fick hon ca 10 mail så mamma var visst lite snurrig i huvudet av allt fram och tillbaka.

Till duken och aktionen:
Vet inte riktigt hur det gick till men ungefär så här:
Hon såg bilden på bloggen, skrev ut den, tog med sig de tygerna hon hade som var samma som i duken (jag har nämligen skickat hem lite jultyger till mor min). Under aktioen tog de upp duken, hon ställde väl sig upp, visade runt bilden och tygerna och så började tanterna bjuda på den.
Gissa vad det slutade på?
1600 kr!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det är ju fantastiskt bra!
Jag sa direkt till mamma att då ska jag leverare den personligen till Barbro Holm, men det var visst redan bestämt att i det priset ingick hemleverans.
jag är fortfarande super glad över detta, tänk att man genom att göra något roligt bidraga till något bra!

Advetstid som duken heter kan bli advtens trevnad hos fam Holm och förhoppningsvis advtensfrid hos några behövade!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0