Pappers handel.

I måndags var jag & Maja ute och skulle ha papper, el, jag skulle ha papper. Gick till vanliga stället, köpte vad jag behöbde och letade upp en gammal sliten ingång, in i en trång lång gång och där hittade jag gubben som kan skära till papprena i önskad storlek. Men gubben av upptagen och vi kom fram till att det skulle ta en timme med det han höll på med, humm inte vad vi ville vänta på men...
Vi gick där och strosade mellan affärerna och då hittade vi yttligare en JÄTTE pappers affär och han skar till oxå, kanon! Så jag köpte yttligare några papper och på några minuter så hade jag MÅNGA kort i storleken 12X24 cm, viker dem dubbel och vipps så har man ett fint kort. Måste räkna på hur många kort jag fick för den penningen, det blev ju inga matchande kuvert, men det får man leva med när priset är rätt.

 

Tala om papper!



Här skär killen till mina papper som efter några min blev fina kort. Skulle inte vilja sätta in fingrana i den maskinen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0