Önskelista!

Vi pratade lite igår om vad man önska sig av tomte, jag visste direkt vad som står övert på min önskelista! Ett smyckers skåp el rättare sagt ett bidrag till ett smyckersskåp! ja det är inte så farligt som det låter, det är ett halvhögt smalt skåp där man kan ha alla sina accesoarer.
Jag såg det för länge sedan på en marknad och började drömma om det redan då, det är nu säkert 1.5 år sedan nu.
Mikael vill som sagt va inte ha något kina skåp, så därför blir det nog andrig någo men ett smyckerskåp kund eju jag få ha då.
Tänk vilket minne att veta att man fått birdag från nära och kära och gjort skåpet medasn man bodde där borta i kina land. Ja ja vi får väl se om tomten hör min önskan?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0