Siggebo gym.

Tanken var ju att man skulle röra på sig medans man var hemma så man inte blev som en potatsi säck under tiden, men nja. Vet inte om det gått som planerat men det kan ju oxå bero på att man varit dunder förkyld.
Har iaf varit i landet och ränsat en hel del ogräs och det var inte kroppen van vid, det markets tydligt efter första hack passet!
Annie och Martin håller på med ett JÄTTE progekt att renovera lillstugan, det kommer att bli kanon när de är färdiga! Just nu så är det ugrävning av golv som står på listan, det är nästan färdigt. Bryta upp golven och sedan är det bara till att gräva, ett av rummen räknade de ut att de gräft ut ca 10 kubik, för hand! Tur att Martin & Adam är starka gossar!
Jag kunde ju naturligtvis inte hålla mig undan utan har varit ute där mer än en timme, gräft, slängt sten och svettats. Mamma kom ut en dag när jag stod och längde upp en massa sten på en gammal släpkärra som man inte behöver vara rädd om och frågade om jag var på gymmet? Just det: Siggebo gym, alldeles gratis och man får till och med ett tack efter jobbet av Annie & Martin. Det är mer än vad man får när man varit på gymmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0