Tavlorna är hämtade och uppsatta.

I onsdags kväll när damerna satt i lägenheten och pustade gick jag och Mikael ner till galleriet för att hämta våra tavlor.
Den svart/ vita blev kanon bra men den orange blev vi inte hel nöjda med. I min fantasi så var den mer röd som en anna vi sett, men så är det.
Vi tog varsin tavla och traskade hem, det är inte så långt, 500 m eller så, men det blev ganska tungt ändå. Undra vad folk tänkte när de mötte oss med varsin tavla på 180 cm gåendes på trottoraen. Jag bry mig inte vad de tänkte men lite små roligt såg det nog ut.
Efter att vi ätit och de äldre sov satte vi upp tavlorna, det var lite pyssel med det, klockan var sen och jag ur trött. Men nu är de på plats och vi är jätte nöjda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0