Nu är damerna här!

Jag mötte upp mammorna på flygplatsen vid halv nio tiden på morgonen, det betyder att jag var uppe tidigt.
Efter alla goa kramarna så var det maglew och tunnelbana hem, märkte att jag blivit van att åka tunnelbana, rulltrappa med två stora resväskor, tanterna var riktigt inpade!
Sen plockade de upp all mat de hade med sig till oss, guu så gott! Vi fikade med hembakat mamma A bröd och OST!
Mikael var på möte hela fm, men vi väntade in honom och sen gav vi oss ut på stan. Vi gick förbi galleriet och tittade på våra tavlor vi beställt och sen försökte jag visa runt dem lite i city. De var hel vimsiga och huvuderna gick som proppellar. Efter att ha varit på ett museum tog Biggan en taxi hem medans jag och mamma gick vidare och köpte skärbräda och knivbland till lapptäckes tillverkning. En rask promenad hem så var alla nöjda för dagen. Lite mat och vin och snart är det sängen för oss alla fyra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0