Mamma & Biggan sitter på flyget på väg hem.

Nu är här tis kväll och mamma & Biggan sitter på flyget på väg hem till kalla Sverige.
Det har varit toppen att få ha mamma här och få lite mamma vård! Lika toppen var det att ha Biggan här, lika bortskämnd som alltid blir man av henne.
Jag trodde vi skulle hunnit med mer saker, jag ville visat dem en massa, men riktigt så blev det inte. Allt tar sådan tid här i denna stad och sen startade vi ett annat progekt, att sy ett lapptäcke till vår säng. Det var liksom inte riktigt planerat men så blev det och nu är det "bara" för mig att sy färdigt det.
Jag har länge velat ha ett lappöverkast i siden men inte börjat med det för det skändes som ett för stort progekt för mig, men med hjälp av mamma så fixade vi det fint tillsammans.
Biggan har studerat utsikten från balkongen, tittat in trafik kaoset som råder på vägen nedanför oss och njutit av solen som visade sig de sista dagarna de var här.
Summan av sumarum, det har varit toppen! Men samtidigt så himla ledsamt att skiljas från mamma, men tiden går fort och snart kommer Inga-Lill & Bengt  ner så då blir det full rulle igen och mera mamma vård!

Kommentarer
Postat av: Anneli i Hz

Har även tagit mig en titt och kännt på lapptäcket, helt underbart.

2009-03-19 @ 08:34:06
Postat av: Birgith

Tusen tack för att jag fick vara hos er! Ni tog verkligen hand om oss. Det var toppen. Saknar er balkong och utsikten.

2009-03-19 @ 10:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0