Mamma A & Biggan är hemma igen.

Fick lite rapporter via sms att de satt på planet här i Shanghai, att de kommit till Helsingfors och när jag kollade mailen idag på morgonen så fanns här oxå mail hemmifrån. Allt hade gått som på räls och på Landvetter stod två karlar och väntade. (De var nog glada över att få hem sina älsklingar.)
Läste mail från mamma nu och skrattade för mig själv, där stod det:
Kl är nu 06.30, -2 grader och klarblå himmel, borde ta en promenad men det är ju lite tidigt.
Näämen, är du morgonpigg? Hihi så är det när man har kina tid i kroppen.
Pappa hade inte stängt av sin väckaklocka ordentligt så medans han var på badrummet hade den vrålat (hans väcka klocka vrålar!) så efter det hade hon legat där och filosoferat och sedan givit upp och stigit upp. Alla som varit här vet hur det är!

Jag och Reneé har gjort varsin box idag, de förra vi gjorde blev så himla bra och jag fyllde min med trådrullar så nu håller jag på med en som jag ska ha band i, (här snacka vi viktiga saker).
Mikael och en kille till är i Beijing på möten och kommer hem imorgon (fre) kväll. Där var oxå varmt men de hade sol idag, det hade inte vi. Disigt eller om det var dimmigt, hur som hellst så såg vi inte himlen på hela dagen men tempraturen är det inget fel på, +22 grader.

Kommentarer
Postat av: Mamma A

Här är det + 3,4 och SOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-03-19 @ 13:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0