Pilbåge.

Resan till Gu niu iiang med Lesjöfors:

Efter att vi besökt kalkstens grottorna tog vi oss ner med rodel, som tur gick det inte så fort för jag litar inte det minsta på den kinesiska säkerheten. Ner kom vi med livet i behåll och där sålde de naturligtvis både det ena och det andra (vad kunde man förvänta sig?). Man kunde även skjuta pilbåge, några grabbar och jag var tvugna att prova och ni ser ju resultatet av matchen mellan Andersson/ Natzén, det känndes fint måste jag säga! Jag vann en "oehört vacker" trä marackas (som nu förgyller tillvaraon för någon annan).
Efter den hårda sportövningen satt vi oss i bussen för färd mot Changzhou, inte alls kul med en bussresa på 6 timmar då säterna är mer än obäkväma och en chafför som körde som en galning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0