Ny väska.

PRECIS, ni tänkte alldeles rätt, joo jag behövde ännu en väska (jag som inte har några innan menar jag, hihi).
Men osm jag och Elen sa tillvarandra, om vi inte behöver mer än lite tyd och varandra för att roa oss så är det nog ingen större fara att vi har ännu en väska/ kasse.
Vi började förra veckan men då fick vi inte så mycket gjort, bara att omvandla mönstret till en hyfsad st var en pärs, så jobbade vi inch till råga på allt. Jag som undviker det i alldra möjligaste mån, tycker att cm funka alldels utmarkt!
Så skulle vi qvilta väskan oxå, något desengen hoppat över, så där gick lite tid och självklart gjorde jag lite fel oxå.
Men nu är det ny vecka och nya tag så i tis kom Ellen och vi sydde färdigt våra väskor, jaja vi åt och fikade en hel del oxå. Kan nog sumera det hela med: mycket prat och lite verkstad.
För en gångs skull så var det lämpligt väder för att sitta inne och sy när vi träffades, annars bruka det alltid vara strålande sol och vi sitter ändå inne och häckar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0