Varm söndag!

I sön tog vi oss en ordentlig promenad, lämnade huset redan kl 09.20! (Så är det när man stupa i säng proppmätt en lör tidigt en kväll, då kommer man upp).
Vi gick till The Bund och på vägen spnade M in ny mobil (väldigt intreseant). Tog båten över till Pudong sidan för att äta god lunch på Paulane. När man åker båt vill man ju sitta ute när det är 34 grader, men inte här! Här var alla dörra låsta med hjälp av ett cyckel lås (en sådan där plastbeklädd kätting man har och sno runt hjulet).
Jag fick nog varme slag för jag kände mig helt borta (och var det nog oxå), tog tunnelbanan hem och slängde mig i poolen, drack en massa vatten och sen somnade jag en stund.
Tredje söndagen i rad så ser vi en Die Hard film, denna hade jag sett innan så M blev riktigt inponerad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0