Äntligen är vi hemma!

Äntligen är vi hemma efter 25 timmar på väg!
Nu är kl 06.15 i Siggebo och det är söndag och här är alldeles tyst, ska nog gå ut och gå sen när jag fått liv i Mikael.
Förseningarna började redan i Shanghai, istället för att lyfta kl 23.35 så blev det kl 02.00 pga att planet från Europa var för senat så det fanns inget plan att flyga tillbaka med. Jag somnade innan planet var i luften för jag vaknade efter någon timme och frågade Mikael om vi lyft, ja svarade han och flinade.
Av naturliga skäl så hann vi inte med vårat anslutnings flyg till Köpenhamn kl 06.30 i Munchen för vi landade inte förrens kl 06.50. Men de hade löst det i Shanghai att vi fick komma till Göteborg istället. Vi fördrev ett par timmar på flygplatsen och sen var det till att gå ombord på en buss som tog oss ut till flyget, men där fick vi inte stiga av för planet hade teckniskt fel och efter en stund så körde de tillbaka oss till terminalen och vi blev inhysta i en liten sal. De skulle fixa fram nytt plan och då fattade man att då rök middagen i Siggebo kl 14. Men 1.5 timme senare än vad som var planerat så satt vi i nytt plan på väg till Göteborg. Väskorna kom snabbt men sen blev det åter en väntan på chaffören som var snäll att ta oss hem.
Det var mycket väntan på denna resa och jag är glad att jag inte reste själv.
Väl i Siggebo kl 15.15 fick vi goo middag och hela fam var samlad så det var jättemysigt!
Robban & Jenny åkte hem på kvällen men då satte vi oss andra på altanen och drack kaffe, åt ny bakade muffins och fick något sött och gott i glaset.
När kl visade 22 satt Mikael och sov i fåtöljen så då blev det sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0