Hel dag.

Reneé kom upp på en snabb kopp kaffe, det vara bara det att chaffören var tvungen att åka och fixa en sak innan vi kunde fortsätta så den snabba koppen kaffe blev lite längre, men det gjorde inget.
Så var det Metro, tro att det är ett danskt företag. De säljer mat, porslin, städsaker, kläder, kontprsmatrial och lite allt möjling men vi åkte dit för matens skull.
Jag har inte varit där så många gånger för åka taxi dit, handla och reskera att man inte får tag i någon taxi hem, nej tack. Har varit där några gånger men Mikael men det har slutat varje gång med att han har sagt: aldrig mer. Därimot har han handlat i Changzhou på metro där, tydligen är det strörre och mycket lungare än här i stan.
Reneé bara skrattade åt mig för min kasse vägde apa, men jag passade ju på att köpa alla de där tynga sakerna som jag inte vill släpa på, jätte smidigt tyckte jag.
Sen var det Ikea, det var det dagen gick ut på. Jag hade frågat henne inann i veckan om hon inte skulle med till Ikea, vi behövde lite saker till lg som vi missade sist. Där blev oxå lunchen och när vi ändå hade ångan uppe så tog vi oss en sväng till blomstermarknaden. Det är ju ledighet nästa vecka och då är det ju trevligt med lite blommor tyckte vi, undra om våra män oxå tycker detsamma?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0