Gymmet är nu invigt.

Efter att ha städat och fixat hela em så var det då dags för gymmet, det var 1.5 månad sedan sist så det blev ett ganska lungt pass men jag mistänker att jag kommer ha träningsverk i hela kroppen imorgon.
I hissen upp till gymmet stod oxå två herrar, då de frågar varandra på svenska om de varit hemma över jul. Så jag var ju tvungen att ge mig till känna och prata lite med dem. Det fanns visst fler svenska i hus nr 1. Vi bor i hus nr 2 men det är inte många meter mellan dörrarna.
Skulle strykt endel nu men kl visar mycket så det får bero som konstaplen Wallander brukar säga.

Goo natt!

Kommentarer
Postat av: Anneli o Jerry

Hej på er. Inte så smidigt med flytt och allt det drar med sig. Jag är fortfarande kvar i Sverige, men Jerry åkte tillbaka 8 jan. Själv anländer jag 21 jan till Shanghai. Vädret i Hz är rått och några +, antar det är samma i Shanghai.

Ha det gott

2009-01-13 @ 23:19:43
URL: http://e2w.blogg.se/
Postat av: Anneli o Jerry

Hej på er

Inte smidigt med flytt och allt det drar med sig. Jerry åkte tillbaka 6 jan och jag kommer 21 jan. I Hz är det rått och några +, antar det är samma i Shanghai.

Ha det gott, vi hörs och ses snart

2009-01-13 @ 23:23:15
URL: http://e2w.blogg.se/
Postat av: Frida

Happy birthday my friend!!!!

2009-01-14 @ 09:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0