Regn, regn och åter regn.....

I hade lite vår i fredags och lördags men sen, sen började regnet. Just nu så öser det ner.
Hade jag varit ibehov att ta mig någonstans med taxi idag så hade jag stannat hemma för det är alltid omöjligt att få taxi när det regnar. Men idag har jag lyxen att få åka med Ingrid, ska fixa både det ena och det andra, det är lyx!
Igår kväll när jag pratat med Mikael så började det oska och blixtra, lite obehagligt faktsikt. Sovrummet blev alldels ljust flera gånger så det var odentliga blixtrar. Undra om regn och osk sesongen dragit igång redan iår? Förra året var det mer på sommaren.
Hoppaas att våren kommer snart så mamma A och Biggan kan njuta lite va vår i Shanghai.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0