Oväntat besök.

När man får ovätat besök så är det tur att man har lite kaffe hemma!
Annelie sms,sade och sa att hon var inne i Shanghai igår, måndag och undrade vad jag var hemma så hon kunde titta förbi. Jag satt och sydde så hon kom upp på em när hon var färdig med sina beting.
Trevligt som vanligt, fikade, tjötade och sydde på ögon på de blinda hönorna.
Hon hade sagt innan att hon skulle åka med tåget som gick vid 19 och klockan började närma sig men jag ville inte säga något, inte köra iväg henne, jag kan ju fattat fel. Så tittade hon själv på klockan och insåg att nu hinner jag inte till tåget. Hon tänkte ta ett senare tåg tillbaka till Hangzhou, det vid 20. Så hon klädde på sig och vi sa hejdå men tjötade lite till i dörren, då jag sa: Men varför inte stanna och häng med på swedladies fika imorgon då det är semlor hos Runette? Jerry är i Indien så hon är själv i två veckor. Sagt och gjort, hon stannde och jag fick en aei för en kväll. Det såg ju ut som ... när jag sytt hela dagen, men det tänkte jag fixa till när hon gått, men så hörde jag henne ute i vårt föråd och jag undrade vad i hela världen gör hon där ute. Och så hörde jag dammsugaren, tala om perfekt nattgäst!
Jag gick till gymmet och Annelie lånad datorn och när jag kom tillbaka svettig, trött och dan så fick jag kvällsmat. Så skulle man ha det jämt!

Kommentarer
Postat av: Anneli i Hz

Tack för natthärbärget, har nu provsovit dom 2 olika alternativen som finns. Info till era kommande nattgäster: Bäddsoffan är ok, men soffan var bäst. Stäng bara av värmefläkten, den startade och stoppade säkert några gånger i timmen. Jag orkade inte stiga upp och stänga av den

2009-02-24 @ 15:25:54
Postat av: Robban

Snygg passning det där med maten, förstod du den Mikael?

2009-02-24 @ 21:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0