"krokadiltröjor"

Vet alla vad en "krokadiltröjoa" är för något?
När jag läste mailet från Jenny.C så fattade jag ingenting. Hon tackade för kläderna jag skickat hem och skrev om jag hittade en "krokadiltröjor" till Stina så kunde jag köpa en för hon var visst avis på lillasyster. Jag gick igenom vad jag handlat och även till jul men där var väl inga krokodiler på de plaggen. Tro jag köpte något gulligt till Leo med en krokodil på, det var det enda jag kom ihåg, men så fattade jag. Hon menade ju Lacost, mitt dumhuvud. Det kunde jag väl räknat ut med baken, men jag har ju inte vanan inne att tolka en massa saker från sådana kluriga små människor som hon.
Visst ska jag titta efter en "krokadiltröjor" även til dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0