Carola på spontan besök.

Klockan 9.00 ringde mobilen.
- Hej det är Carola, är du vaken?
- Ja då, jag tvättar och stryker.
- Jag tänkte att jag provar att ringa på mobilen för sover du så får du skylla dig själv om du har mobilen på. Jag var less på allt så jag tar bussen in till stan nu, har du lust att fika med mig?
- Självklart! Kom upp till mig så ska jag visa dig några saker.
Så det blev till att sätta fart, hade ändå tänkt baka en sockerkaka inför morgondagens qvilt träff så den snodde jag ihop på morgon kvisten. När Carola väl kom vid lite eftre tio så var sockerkakan färdig och den smakade bra!
Jag hade hittat lite nya smyckers detaljer och ville diskutera det med proffset, här snacka vi om viktiga ting!
Efter att vi fikat färdigt skulle hon ta sig till Ikea, jag fortsatte med tvätten och att sy på nya löpare.
Jag fick så många nya ideer igår när vi var på tygmarkanden så nu var jag bara tvungen att sätta igång!
Måste nog ta och diska lite innan jag fortsätter med löparna.

Kommentarer
Postat av: Carola

Tack för fikat. Det var trevligt att du var vaken och hade lite tid över för mig :)

2009-02-20 @ 06:20:07
URL: http://carolawestin.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0