Bambu stege

Optemistiska gav vi oss iväg i ons fm, jag, Kate och Marita. Inne i huvudet visst jag precis hur de skulle se ut och priset visst vi redan, perfkt.
Det var lite svårt att hitta stället men Maritas toppen chafför löste det och vi kom fram till rätt ställe.
Marita hittade en stege som var lagom stor och hade rätt färg enligt henne. Jag skulle ha en svart eller brun, den bruna var inte snygg och den svarta var lite väl stor. Så det blev ingen stege för min del, så himla besviken. Jag som laddat så inför detta, jaja.
På vägen hem stannade vi till på blomstermarknaden så nu har vi fina blommor inför helegn i lg.
Efter lite mat handling och en sen lunch så var det bara att städa och stryka en massa. Men nu är det både rent, slätt och fint.
Nu kan helgen komma för vi är friska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0