Åter vinter.

Förra veckans vår och sommar varme är som bort blåst, nu är det åter + 8 grader och blåsigt. Rått och blåsigt, så kan man sumera det!
Det är nog bara för att jag köpte nya vita jeans i helgen som det kalla vädret kom tillbaka och förstörde mina vår planer.
Därför var det bra att jag köpte en ny lite små gullig mössa förra veckan, jag såg den i i en liten butik när solen flödade och det var ca + 20 grader. Men det var nog oxå därför jag fick ner den till ett bättre pris, annars är nog mössor lite svår sålda när det är sommar ute. Men som pappa G alltid säger, det kommer ett bakslag och då är det skönt att man inte har bytt till sommardäck. Jag säger: då är det skönt att ha en ny fräck mössa att ta till.

Kommentarer
Postat av: mamma A

10¤ är klart inte så mycket vår,men ändå stor skilnad mot här,kl är 13.30 o tempen visar 6.5- grå yllefilt,burr

2009-02-16 @ 13:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0