Barnvakt åt busfröna!

Fre kväll:
Mikael är på julbord med jobbet så vi får väl se hur han mår i morgon, hoppas att han är på G så vi hinner göra endel innan det är dags för konsert i Gislaved.
Patrik & Jenny är oxå på julbord med hennes jobb men på Högis (mitt gamla jobbställe så jag hoppas de sköter sig:)
Så nu sitter jag på Bergsgatan i Anderstorp och på ovanvåningen sover två små brudar, en under barbapappa täcke och en under prinsess täcke. Så TV.n och datorn är min hela kvällen!
Vi har haft det jätte mysigt, ätit, kollat på prinsess film, ätit godis och myst i soffan!
Tänk så bra allt kan gå när inte mamma & pappa är hemma! De har varit som två små ljus och inte tjurat en enda gång! Synd att kl blev 20 så snabbt men då var de nog lite lite trötta och jag tyckte nog det var bättre att lägga dem innan  de blev alltför trötta för då är det lätt att det kör ihop sig.
Meningen var att jag & Mikael skulle passat dem i morgon kväll (lör) men deras julbord blev ändrat i sist stund så nu blev det idag istället, men vi kommer nog att åka hit i morogn kväll ändå för att busa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0