Framme.

Nu är man då åter på kinesisk mark. Allt gick kanon med flyget, var lite orlig att de skulle gnälla på mina kg när jag checkade in men inte ens det. Och jag tro faktiskt inte det var så mycket att gnälla om, jag fick tex inte med mig rågsiktet ner utan tog osten och grädden istället. Tur att vi ska få besök i höst................
Mamma och moster D körde mig till tåget i Alvestad, sen var det raka vägen net till Köpenhamn, in med väskan, en stärkade öl och sen Frankfurt nästa.
Väl i Frankfurt så tog jag mig till gaten direkt efter att ha gått igenom den där LÅNGA blå tunnlen, tänkte att jag gör som Mikael, fråga om man kan bli uppgraderad. Det jag inte tänkte på då var att han hade endel poäng på sitt sas kort som han erbjöd dom, vad hade jag, humm inte så mycket. Men jag gick fram och fråagde om planet var fullt el om det fanns möjlighet att uppgradera sig el att sitta vid en nödutång. Hon slog på sin dator, log och sa: To day you have lucky!
Hahahah jag reste buisniss! Hur jäkla skönt som hällst! Hoppas det sker fler gånger!
Innan planet lyfte fick man lite dricka, en kunde man välja på champange, vin el öl innan maten. Allt i riktiga glas. Maten bestod av förätt, varmrätt & dessert, tre olika allternativ, allt på porslin och med linneservett på brickan, här snacka vi klass!
Inte att förglömma den sköna stolen! Bred, skön och så kunde man sova i den! Den gick nästan att fälla helt rak, där sov man som en kung!
Efter denna kungliga färd så stod Mikael och tog imot mig på flygplatsen!
Det blev en lung kväll hemma, packade upp lite och Mikael fixade mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0