Ös regn & + 18 grader.

I fredags så ös regnade det hela dagen, det var grått som i en färg hink så jag gav mig inte ut på hela dagen. Mikael körde cheferna till flygplatsen och sen satt han och jobbade, men bara tt ha honom hemma är ju lyx!
Kate kom på fika, hade bakat päronpaj med kåla sås och den satt fint i rusk vädret. Det var ett tag sedan vi träffades och bara tjötade så vi ventilerade både det ena och det andra och lite till innan hon tog paraplyet och gick hem. Jag satte mig vid mina pärlor och fortsatte att lyssna på ljudboken av G W Persson, riktigt bra.
Efter att ha suttit ner hela dagen så var nog ett besök på "svett palatset" på sin plats. Gjorde ett försök att snygga till sig lite innan Uffe kom och sen åt vi gott.
Killarna spelade Nintendo Wii till långt in på natten men jag gick till kojs istället.

Kommentarer
Postat av: Malin Birgersson

Hej Jenny



Här kommer en liten hälsning från Karlskrona. Jag brukar kolla in din blogg lite då och då för att försöka hålla koll på vad min kära syster Kate har för sig. Måste erkänna att jag är lite avundsjuk på dig som har henne så nära :-)



Hörde talas om din fantastiska päronpaj, den var väldigt uppskattad.



Jag skickar en kram till Kate och Stefan via dig och hoppas att det är okey att jag kikar in här lite då och då.



Hälsningar från Malin Birgersson

2009-05-02 @ 16:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0