Leverera smyckers detaljer.

Onsdag:
Satt här vid burken ett tag och kollade om det hänt något "viktigt" i världen, städade och bakade bröd. Efter det var kroppen i behov av lite kaffe och sen ringde jag Crola och kollade läget. Läget var lite långtråkigt så jag packade väskan fort, hängde upp tvätten och tog tunnelbana och taxi ut till hennes. Där glassade vi på gräsmatten i solskenet hela em. Den igentliga anledningen till att jag åkte ut där var faktiskt inte att sola på en gräsmatta utan att leverera smyckers deltaljerna som jag hämtat upp åt oss båda, hon har ju tid med att sitta och pyssla med det nu när hon ändå bara sitter och vänta på att bebisen ska komma ut.
Tog bussen hem, det hade börjat blåsa så när jag väl var hemma frös jag så jag skakade fast termometern visade + 17 garder. Med lite varmt te och nybakat bröd i kroppen piggnade man snart till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0